Avaya телефон руководство пользователя


Интернет-магазин оборудования «ТЕЛЕКОМЛАБ».

Являясь официальным партнёром AVAYA, мы выполняем заказы на поставку оборудования, услуг по интеграции и обслуживанию.

«ТЕЛЕКОМЛАБ» ориентирован на регулярные и разовые закупки юридическими лицами. Большинство товаров находится на нашем собственном складе, что существенно ускоряет процесс покупки оборудования.

Frame 10.png

AVAYA серии 9600


  • Полное Руководство пользователя для Телефонов
    AVAYA серии 9600


  • Полное Руководство пользователя IP-телефон
    9608 и 9611G


  • Краткое руководство для
    AVAYA 9608


  • Краткое руководство для
    AVAYA 9611


  • Краткое руководство для
    AVAYA 9620


  • Краткое руководство для
    AVAYA 9621


  • Краткое руководство для
    AVAYA 9630


  • Краткое руководство для
    AVAYA 9640


  • Краткое руководство для 
    AVAYA 9641


  • Краткое руководство для
    AVAYA 9650


AVAYA 374x DECT


  • Полное Руководство пользователя для Телефонов
    AVAYA 374x DECT


  • Краткое руководство для
    AVAYA 3720


  • Краткое руководство для
    AVAYA 3725


  • Краткое руководство для
    AVAYA 3740


AVAYA E129


  • Полное Руководство пользователя для Телефонов
    AVAYA E129


  • Краткое руководство для
    AVAYA E129


AVAYA серии 9500


  • Полное Руководство пользователя для Телефонов
    AVAYA серии 9500


  • Краткое руководство для
    AVAYA 9504


  • Краткое руководство для
    AVAYA 9508


AVAYA серии 1600


  • Краткое руководство для
    AVAYA1603


  • Краткое руководство для
    AVAYA1608


  • Краткое руководство для
    AVAYA1616


AVAYA серии 2400


  • Краткое руководство для
    AVAYA 2402


  • Краткое руководство для
    AVAYA 2410


  • Краткое руководство для
    AVAYA 2420


Другие модели AVAYA


  • Краткое руководство для
    AVAYA 4400


  • Краткое руководство для
    AVAYA 4601


  • Краткое руководство для
    AVAYA 4602


  • Краткое руководство для
    AVAYA 4610


  • Краткое руководство для
    AVAYA 4620


  • Краткое руководство для
    AVAYA 4621


  • Краткое руководство для
    AVAYA 4625


  • Краткое руководство для
    AVAYA 5402


  • Краткое руководство для
    AVAYA 5410


  • Краткое руководство для
    AVAYA 5420


  • Краткое руководство для
    AVAYA 5601


  • Краткое руководство для
    AVAYA 5602


  • Краткое руководство для
    AVAYA 5610


  • Краткое руководство для
    AVAYA 5620


  • Краткое руководство для
    AVAYA 5621


  • Краткое руководство для
    AVAYA 6400

  • Contents

  • Table of Contents

  • Bookmarks

Quick Links

Guide

Avaya Business Communications Manager

Document Status: Standard

Document Version: 02.01

Document Number: NN40170-101

Date: May 2010

loading

Related Manuals for Avaya Telephone

Summary of Contents for Avaya Telephone

  • Page 1
    Telephone Features User Guide Avaya Business Communications Manager Document Status: Standard Document Version: 02.01 Document Number: NN40170-101 Date: May 2010…
  • Page 2
    Unauthorized reproduction, transmission, dissemination, storage, and or use without the express written consent of Avaya can be a criminal, as well as a civil offense under the applicable law.
  • Page 3
    Your system administrator can inform you if any of these features are not available on your telephone. To access the features of your telephone, you will need to use the Feature button. Some models of phone include a Feature button, while other models use a different label. On digital phones, the Feature button is labelled as the Services key or by a small globe icon.
  • Page 4
    * indicates Avaya 7000 and Avaya 7100 Digital Deskphones and the Avaya IP Phones Note: If your telephone does not have access to all the features listed in this guide, then either your telephone does not support the feature, or the feature has not been enabled on your telephone.
  • Page 5: Telephone Features

    Call park FEATURE 74 Put a call on hold to enable you to answer the call from any telephone in your system. The display shows a three-digit retrieval code. To retrieve a parked call: press an intercom button and dial the retrieval code.

  • Page 6
    FEATURE 68 plus COS password password Change the dialing filters on a line or telephone, or gain external access to your system. Dialing filters determine which numbers you can dial. The COS password is provided by your System Administrator to change your Class of Service.
  • Page 7
    3. Retrieve the second call from hold. To send Hookswitch or DTMF during a conference call: Either system telephone engaged in a three-way conference call over a Network CLID or DS trunk can issue a hookswitch or DTMF dialing request without leaving the conference, if the feature is enabled.
  • Page 8
    FEATURE 85 Cancel: FEATURE #85 When you are not on a call, prevent all incoming calls, except priority calls, from ringing at your telephone. When you are on a call, block an incoming priority call. 8 NN40170-101 Telephone Features User Guide…
  • Page 9
    RLS to hang up. Note: This feature is not available for phase 2 IP Phones or on models Avaya 1120E IP Deskphone and Avaya 1140E IP Deskphone. Variances * (not available)
  • Page 10
    Hold — Auto FEATURE 73 Cancel: FEATURE #73 Set your telephone to automatically put a call on Hold when you pick up a second call, or prevent your telephone from doing so. Default is Yes (feature is on). Note: Telephones that have SWCA buttons must have this feature active (set to Yes).
  • Page 11
    Telephone features Line FEATURE 84 Cancel: FEATURE #84 redirection Send calls arriving on an external line to another telephone outside your system. (Some external lines do not support this feature. See your System Administrator.) Variances * (not available) Link FEATURE 71 Generate a Link signal to access a PBX or other host exchange.
  • Page 12
    1. Press FEATURE 930. 2. If prompted, say your name. 3. If prompted, enter the passcode. For more information about using the Meet-Me Conferencing feature, see the Meet-Me Conferencing User Guide (NN40020-104). 12 NN40170-101 Telephone Features User Guide May 2010…
  • Page 13
    Telephone features Messages FEATURE 1 Cancel: FEATURE #1 Send a message to another telephone within your system. To view and reply to your messages: 1. Press FEATURE 65. 2. Press * and # to view your message list. 3. Press 0 to call the person who left you the message.
  • Page 14
    Make a page announcement through an external loudspeaker system. Internal and external page FEATURE 63 and zone (0 to 6) Make a page announcement through both your telephone speakers and an external loudspeaker system. Zone 0 pages all zones. Incoming page during active call: The system can be set to either: •…
  • Page 15
    Change the privacy setting for an external line. If a line normally has privacy, this enables another telephone that shares the line to join your call by selecting the line in use. If a line normally has privacy disabled, this prevents another telephone that shares the line from joining your call by selecting the line in use.
  • Page 16
    2. Enter the ring type number (1 to 4). 3. Press HOLD. Ring volume FEATURE *80 Make your telephone ring so that you can adjust the volume. You also can adjust the volume any time your telephone rings. Run/stop FEATURE *9 Store more than one autodial number or external carrier feature code on one memory button by inserting a break point between numbers or codes.
  • Page 17
    If you do not specify the external line, the system automatically chooses a line for the call. 4. Dial the telephone number you want to program (up to 24 digits). 5. Press HOLD. 6. Record the code and number you have just programmed.
  • Page 18
    Transfer FEATURE 70 Cancel: FEATURE #70 Send a call to another telephone within your system, or to an external telephone. You cannot transfer a call on an external line to an external telephone, depending on the capabilities of the lines.
  • Page 19: Call Display Services

    To return a call from your Call Log: return call 1. Display the desired number on your telephone. 2. Edit the number, if required. You can add numbers for long-distance dialing or line pool access, or you can remove numbers using the volume bar.

  • Page 20
    Record caller information for the last external call at the central office that (MCID) assigned the line. This feature only works if the incoming calls are received over ETSI ISDN lines, and the feature is activated in programming. Check with your system administrator. NN40170-101 Telephone Features User Guide May 2010 20…
  • Page 21: Ip Telephone Features

    Activate a display menu of feature options. 1. Press Page+ (move forward) and Page- (move back) to scroll through the list. You also can use the up and down navigation keys on the telephone. 2. When the feature you want is highlighted, press Select.

  • Page 22
    4. Press OK to store the feature code. Press Quit to exit the programming sequence. 1. Press ≤•⁄. Erasing memory 2. Press a memory button. 3. Press OK to erase the button. buttons NN40170-101 Telephone Features User Guide May 2010 22…
  • Page 23
    Note: When Hot Desking between different versions of IP phone sets, the functions available are those of the less capable set. For example, if an Avaya 2001 IP Deskphone is hot desked to an Avaya 2002 IP Deskphone 2002, the speaker button LED does not function because the button does not exist on the Avaya 2001 IP Deskphone.
  • Page 24
    Desking on your telephone and enter a new password. Time zone — Use this feature to reset the time on an IP telephone that is located in a adjust different time zone from the system on which it is registered.

Узнайте, как использовать конференц-телефон Avaya B199, с помощью этого руководства пользователя. Узнайте о его функциях, физическом расположении и вариантах подключения. Найдите инструкции по звонкам и ответам на них, а также полезные советы. Расширьте возможности конференц-связи с помощью этого высококачественного телефона.

Откройте для себя модуль расширения Avaya J100 для SIP — идеальное дополнение к вашей IP-телефонной системе Avaya. Обеспечьте бесперебойную связь с этим надежным модулем.

Узнайте все о настольном телефоне Avaya J179 из этого подробного руководства пользователя. Откройте для себя его функции, кнопки и клавиши, такие как панель быстрой навигации, цветной дисплей и возможность подключения Bluetooth. Идеально подходит для штаб-квартиры, удаленных мест или домашних офисов.

Узнайте, как использовать телефоны Avaya J169 и J179 с помощью этого руководства пользователя. Получите пошаговые инструкции по таким функциям, как переадресация вызовов, каталог и обмен сообщениями. Идеально подходит для новых пользователей или тех, кто хочет улучшить свои навыки работы с телефоном. Скачать сейчас.

Узнайте, как использовать конференц-телефон Avaya B149, с помощью этих инструкций по использованию продукта. Легко подключайте телефон, выбирайте язык и регион, совершайте и удерживайте вызовы и многое другое. Это подробное руководство пользователя расскажет вам обо всех характеристиках и функциях модели B149.

Узнайте, как улучшить качество видеоконференций с помощью Avaya Room Camera RC100. В этом руководстве пользователя содержится информация о продукте, инструкции по использованию и советы по устранению неполадок для высококачественной камеры с сенсором UltraHD 4K. Совместимый с сериями XT, CU360 и ноутбуками, RC100 имеет различные соединения и интерфейсы. Рекомендуется отключать сетевой штепсель, когда он не используется. Получите краткое руководство прямо сейчас.

Узнайте все о системе для залов Avaya XT4300 с помощью этого подробного руководства пользователя. Откройте для себя экономичные и эффективные функции совместной работы с видео в формате Full HD, включая двойное живое видео 1080p 60 кадров в секунду, H.264 High Profileи Scalable Video Coding (SVC), а также широкоугольную PTZ-камеру для группового участия. Идеально разработанный для небольших и средних конференц-залов, XT4300 предлагает выдающееся качество благодаря современному и простому пользовательскому интерфейсу.

Узнайте, как использовать беспроводную телефонную трубку D160 IP OFFICE DECT 160, из этого подробного руководства пользователя. Найдите информацию о телефонных клавишах и функциях, таких как программные клавиши, панель набора номера и функциональные клавиши. Узнайте, как меняются метки программных клавиш в зависимости от состояния телефона, и с легкостью получите доступ к таким функциям, как голосовая почта и журнал вызовов. Получите дополнительную информацию и настройте свою трубку с помощью руководства по установке и эксплуатации беспроводного телефона Avaya D160.

Узнайте, как использовать SIP-телефон AVAYA IP OFFICE J139 с руководством пользователя Northland Communications. Узнайте о функциях функциональных клавиш, клавишах вызова и клавишах навигации, а также о том, как получить доступ к голосовой почте и личным каталогам. Управляйте громкостью телефона, отключайте микрофон и переключайтесь между телефонной трубкой, гарнитурой и динамиком.

Узнайте, как использовать программное обеспечение Communications Avaya IP Office Phone Manager Soft Console с помощью этого руководства пользователя. В руководстве рассматриваются основные инструменты обработки вызовов, в том числе сведения о вызовах и панели очереди. Войдите в SoftConsole, чтобы начать использовать приложение. Более подробную информацию можно найти в Руководстве пользователя SoftConsole. Совместимость с NORTHLAND COMMUNICATIONS и другими продуктами Avaya.

Понравилась статья? Поделить с друзьями:
  • Сумамед 250 мг таблетки инструкция по применению детям
  • Аквадетрим водный раствор инструкция по применению детям
  • Утепление бревенчатого дома снаружи своими руками пошаговая инструкция
  • Инструкция к часам x7 pro smart watch на русском языке
  • Инструкция по эксплуатации автомобиля вольво хс60